Party time!

Sorry för dålig uppdatering, men jag har sprungit runt som en yr höna och städat! Jagar vikt en jävla massa ren tvätt, diskat, plockat undan och massa annat som jag inte ens vet om att jag har gjort haha! För ikväll är det.. Wait for it.. Fest hos mej! :D Och sen på torsdag då är det RIKTIG fest hos mej, då ska jag bjuda massa folk för då fyller jag år så då blir det gaalet röjj hos mej! Åh, jag längtar som faan. En bättre födelsedag än att få vara med dom man tycker om mest och kröka galet och bara ha så grymt kul finns nog inte! Så jag får vell be till en gud som jag inte tror på och hoppas qatt han hjälper mej och gör allting lyckat!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Gud vad fin du är!

2010-08-06 @ 12:05:14
URL: http://jenniferbergqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0