Svar på frågestunden! :)

Johanna :)
Vad använder du för mascara? och skulle inte du kunna göra ett inlägg där du visar steg för steg hur du sminkarHät  dej?HÄr
Här kommer svaren på frågestunden, det blev visst bara fem frågor haha! Men som sagt vi får köra en ny runda! Hoppas ni är nöjda med svaren!

Johanna :)
Vad använder du för mascara? och skulle inte du kunna göra ett inlägg där du visar steg för steg hur du sminkar dej?
Svar: Jag använder Loreal telescopic mascara för jag tycker den ger långa fina separerade fransar. Och jaa jag skulle kunna visa steg för steg hur jag sminkar mej, men min telefon är sönder och min kamera har jag tappat bort. Så det får bli sen när min telefon är lagad! :)

Peter 08
Vad är ditt mål med livet?
Svar: Mitt mål i livet är att inte bli som min mamma. Ja det låter hårt men faan det är så... Mina mål i livet är att börja gymnasiet nu, sen gå ut det. Sen fixa lägenhet som jag får ett förstahandskontakt på som jag vet är min och ingen kan komma och ta i från mej och lägenheten den ska vara fräsh! Sen ska jag vidare utbilda mej till åklagare, Samtidigt kanske ha ett jobb där jag jobbar på helger. När jag har utbildat mej klart, ska jag så klart skaffa ett bra jobb, men bra lön där jag trivs. Runt den tidpukten ska jag även skaffa kille, sen efter det så ska jag vell skaffa barn eller något. Men det är först när jag vet att killen jag är tillsammans med är en normal snubbe och ingen som kommer misshandla mina barn och mej, när jag har en bostad som bara är MIN MIN MIN och även ett riktigt jobb så jag kan försörja mej och ge mina barn de dem vill ha. Låter lite överkurs, men det är det jag strävar efter och jag ska försöka uppfylla det! Jag vet att det kommer att bli jobbigt att plugga, men jag vet att det kommer att löna sig längre fram i livet! :)

Jenni
okej, nu frågar jag något  hmm... När åt du senast fisk hehe.. Kom inte på ngt bättre ;D
Svar: Haha jag äter inte fisk, det är äckligt! ;)

SazX
Vad är ditt värsta misstag?
Svar: Ojojoj, det här var en svår fråga... Jag vet inte, det mesta jag gör är misstag, hela mitt liv är ett misstag. Men det måste ha vart att jag trodde på mamma när hon sa att det var slut mellan "dom", så blir det samma visa om och om igen. Hon ljuger hela tiden, ändå förlåter jag henne...

putte
vart har du vart hela fucking sommarn?
Svar: Jag har vart i Dalarna typ hela sommaren, därför jag inte har vart hemma något typ. Och i västerhaninge orkar jag inte hänga, så därför jag inte har träffat dej något typ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0