UPD8 4U

Hej älskade bloggläsare! ♥
Åhhh det är helt galet vad jag har saknat att blogga! Vill verklig börja igen men jag har abslout ingen tid med det just nu ... Eftersom jag började skolan i måndags och det kommer vara gaaanska hektiskt med läxor och så. Men iallfall så trivs jag as bra i skolan och lärarna är soft som faan och så går jag ju med dom bästa, så bättre kan det inte bli! Jag ska förresten ta tag i saker och ting nu som att börja träna t.ex. Köpa gymkort ska jag göra nästa månad, plus att på individuella valet har jag Aerobics, visst det är en timme i veckan men det är något iallafall. Plus att i skolan har vi ett gym, (Som är inglasat så man ser alla snygga killar, wohoo) Så på alla hål timmar kan man ju bara glida dit och köra ett träningspass och det är toppen! Sen ska jag även om någon månad när jag har kommit in i skolan så ska jag söka helg & lov jobb. Nu måste jag hoppa i sängen! Men jag tänkte att jag ska iallfall försöka uppdatera lite då & då, typ någon gång i veckan. Så.. Enjoy my life as it should be! Sleep well



Kommentarer
Postat av: emina (:

va vacker du är :)

2010-12-23 @ 06:17:02
URL: http://eminadenfiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0