Börjar om på nytt!

Hej älskade blogg lärare! Förlåt, förlåt, förlåt, förlåt och förlåt för att jag inte har uppdaterat på hur länge som hellst. Men som jag har sagt förut så har jag inte haft tid och ork till det. Jag åker hem imorgon (torsdag) och då ska jag ta upp bloggningen seriöst igen. Plus att jag nu kan blogga från min mobil och det är toppen! Förresten, har jag berättat om fotograferingen för modelhouse jag ska på nästa onsdag...? ;) nu är ni nyfikna va, men tyvärr får ni suga på karamellen lite tills jag kommer hem för då tänker jag berätta! Förresten har tiden här i leksand vart underbart, blir jobbigt när jag ska åka hem imorgon! Hur ska jag överleva? Nu ska jag äta frukost, hörs när jag kommer hem igen. Och förresten så är min design klar, men fixar det där när jag kommer hem! Puss <3

Kommentarer
Postat av: Caris

Det har varit kul att träffa dig det lilla jag hann! :)

2010-07-27 @ 02:05:02
URL: http://loljagbloggarinte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0