.

JAG ...

Är: mej själv
Mår: bra 
Ska: gå och handla
Har: grymt tråkigt!
Bör: städa mitt rum
Kan: om jag vill


Vill ha: fest!
Skulle vilja: ha hur mycke pengar som helst i min ficka just nu.
Drömmer om: framtiden
Längtar till: min födelsedag = fet fest hos mej!
Fasar inför: gymnasiet
Har ett brinnande intresse för: musik


Bryr mej om: dom jag älskar
Trivs med: dom jag bryr mej om
Bor i: årstaberg
Klär mig gärna: i en killes tjocktröja!
Dricker gärna: Cola
Lyssnar ofta på: musik


Arg på
: dom som inte förstår
Stolt över: hur bra det har gått trots allt.
Rädd för: rävar, tvättbjörnar och idioter
Äter: när jag är hungrig
Dansar: inte med fula killar
Lever: dagen som den kommer

Kommentarer
Postat av: Isabel Hanna Lundkvist - Där drömmar blir till verklighet!

Grattis, du är en av finalisterna i veckans blogg! Nu gäller det att samla röster. Skriv ett inlägg om mej på din blogg att du är med och tävlar för att få ihop röster. Lycka till =)

2010-07-30 @ 20:12:10
URL: http://izahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0