frågestund..?

Eftersom att jag har fått så himla mycket nya bloggläsare så tänkte jag att jag kanske ska ha en frågestund? eller vad tycker ni? :) skulle inte det vara ganska schysst med en frågestund och så svarar jag på så många frågor jag kan! Eftersom ni mina nya älskade bloggläsare kanske har massa frågor som ni vill att jag ska svara på så kör jag en fråge stund om ett tag. Så börja klura på frågorna och titta tillbaka om en halv timme eller något! Kärlek till er mina älskade bloggläsare! ♥

Kommentarer
Postat av: Jenni

okej, nu frågar jag något :D:D:D:D hmm... När åt du senast fisk hehe.. Kom inte på ngt bättre ;D

2010-07-31 @ 18:02:28
URL: http://gerbilflickan.blogg.se/
Postat av: SazX

Vad är ditt värsta misstag

2010-07-31 @ 19:32:11
Postat av: putte

vart har du vart hela fucking sommarn:(

2010-08-01 @ 15:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0