Halloj!

Åhh, vilken morgon alltså! Det börjar med att jag vaknar av att en liten unge står och hoppar på mej, och det var älsklings Erika. Så hela morgonen har jag gjort allt mellan läsa en bok för henne till att platta hennes krulliga affro hår, sminka henne, sätta på Barbie spel på datan, fixa frukost, låta henne pröva mina kläder och så vidare haha ;) Men nu så gick dom så nu fick jag datan och kunde blogga, och som sagt så ska jag skärpa mej och bli bättre på bloggningen! Snart så kommer Vincent från jobbet och vid fyra tiden så ska han till tatuerings studion, shit jag är redan nervös fast det inte ens är jag som ska tatuera mej! åh, och förresten så ska jag kolla om dom har några snygga bilder så jag kan börja fundera på vad för något jag ska tatuera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0