Hemma igen!

Jag tror jag dör snart!! Det är så kvavt och det regnar ute med ändå är det så galet varmt, hur går det ihop lixom..? :S Iallfall så har jag & Vincent vart i centrum nu, och vi hade med oss lilla älsklings Lex! Skojja om att alla gick och kollade på oss när vi hade en liten unge på ett år i en barnvagn och gick i affären och handlade haha! Jag & Vincent spelade med och låtsades att det var vårat barn, galet kul!
Fast jag blev fett ledsen för att jag inte träffade "Ödet" hah och nu tror ni att jag är störd, haha jag förstår er. Nej men det var så här att när jag kom hem från Dalarna så när jag möter mamma vid pendeln i Årsta så kommer det fram en kille som frågar mej om en cigg, så jag ger honom en och han säger tack och sen att vi skulle ha en trevlig dag. Det sjuka var att jag kände igen den där kille jätte mycket, och var helt säker på att jag hade träffat honom förut! Sen igår när jag var och handlade med mamma så var den där killen inne på Ica och han kollade på mej skit mycket och antagligen kände han igen mej och mamma från dagen innan. Sen går han ut ur affären, sen när vi kommer ut igen så står han där med en jätte stor hund som jag oxo känner igen. Sen går han, hunden och en kompis till dom iväg. Så vi går in på hjälmaren och köper något att dricka och sitter där inne och bara softar. Innan vi går ut tänker jag "hoppas att vi inte träffar dom nu för då dör jag"! Så precis när vi går ut så ser vi dom då säger mamma att hon skulle hälsa och säga något pinsamt och jag ba nej gör du det dödar jag dej. Så när dom går förbi säger mamma "Hej igen" dom ba "öh hej" sen samtidigt höll jag på att skämmas ihjäl så jag stoppar typ huvudet i väskan för att leta efter sen cigg. Då frågar killens kompis om en cigg så jag ger honom en, då säger mamma "Din polare frågade om en cigg igår haha, det är ju nästan så vi känner varandra nu" och då ville jag sjunka igenom jorden... Sen kom jag och mamma fram till att om vi såg honom igen då är det ödet som har bestämt att jag ska gifta mej med honom haha Och att mamma nästa gång vi såg honom skulle fråga om en dejt till mej hahahaha! Sen vet ni vad som hände idag? han gick förbi utanför mitt fönster! det kan bara betyda en sak.. att han är mitt öde! ;)
Som sagt jag är som jag är, när jag inte blev som jag skulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0