Ingen lust med någonting alls!

Faan vad tråkigt jag har. På riktigt alltså jag har inte lust med någonting alls, det här sommarlovet suger.. jag vill bara åka tillbaka till Dalarna, där finns det alltid ngt att göra. Men här lixom, alla är så jävla själv upptagna och har inte tid med någon annan än sig själva. Ibland börjar man fundera på vilka som är ens riktiga vänner... Fan jävla stockholm! Jag saknar dalarna så jävla mycket och vill bara tillbaka. Och jag saknar  Tror att patrik åker tillbaka till Dalarna imorgon, funderar på om man ska följa med. Jag känner att jag bara vill skrika och gråta! Alla har sina dåliga dagar oxo. Fuck Stockholm, Go Dalarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0