Ny design!

Kolla min nya design, snygg va!? Jag är iallafall super nöjd och killen som gjorde den var skit gullig och super snäll! Och nu mina kära bloggläsare, ska jag börja blogga seriöst igen eftersom att jag är hemma i Stockholm igen. Och det bästa är ju att jag kan uppdatera hela tiden eftersom jag nu har upptäckt att jag kan blogga via mobilen, och det är bara sååå nice! Dagens fråga: Hiss eller diss på min nya design? Nu ska jag ta en godnatt cigg, sen ska jag hoppa i säng för att jag är så grymt trött. God natt alla söta!

Kommentarer
Postat av: Rullstolsbunden

Ricktigt het design, vare dendär christoffer som alla talar om, är de han som har gjort den? Ha ett nice Sommarlov..

2010-07-24 @ 11:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0