Onsdag 28/7 då händer...?

Jaa vad händer just det datumet? Jo det ska jag ta och berätta. Jag ska på fotografering och det ska bli så grymt kul! Det ringde typ för en och en halv vecka sen någon som hette Linda, som sa att jag hade blivit rekomenderad till någon fotografering. Tydligen så var det min kära vän Elin Von Gerber Olander som hade anmält mej till det. Så jags ska då iallafall dit nästa onsdag och fotograferas. Då ska jag ha med mej två ombyten, plus att jag ska ha fixat mitt eget hår, sminkad blir jag där. Så det ser jag fram emot fett mycket. Jag tror att dom sa något om att dom skulle lägga upp bilderna på hemsidan så att folk kunde boka en för jobb om dom ville, men med de vet jag inte riktigt hur det blir. Försöker tvinga med mej mamma men hon vägrar haha! Klicka på länken så får ni se lite andra bilder dom har tagit :D
http://www.modelhouse.se/index.php?option=com_exposeprive&Itemid=27

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0