Pustar ut!

Jag pratade precis med mamma, och det hade gått bra. Den där grejen hade spruckit av sig själv, USCH! Men sen hade dom fått tagit Sveriges största spruta och bedövat honom i halsen typ sen tagit en kniv och skärt i halsen. Låter fett läskigt fy faan alltså, han ska tillbaka imorgon och göra samma sak igen. Och till och med kanske fler gånger sa mamma. Men doktorn hade proppat honom full med massa mediciner så han är säkert jätte rolig när han kommer hem hahaha! Sen sa mamma att han går runt med en påse som han spottar var i, det låter ju gaalet äckligt... Och anledningen till att jag inte fick följa med var för att mamma sa att hon visste att jag skulle svimma och mej hade dom fått sy ihop huvudet på typ haha! Men fy faan vad skönt det är att veta att han mår bra nu, så nu pustar jag ut och äter frukost!
PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0