Sleep mode!

Ååh vad trött jag är, värre har det aldrig vart... Sitter och lyssnar på infected mushroom och taggar till! Och jag har verkligen BLOGGTORKA! Har suttit här i typ tjugo minuter och försökt att komma på ngt att skriva om, men jag kommer inte på något alltså. Mer än att jag bara vill skriva k*k, f*tta, h*ra och jaa ni förstår poängen! Jag känner att jag vill hugga en gaffel i någon, eller typ bara slå något jätte hårt i ansiktet!!!!! Och haha ja jag mår bra, men faan ibland behöver jag få ut mina aggressioner lite grann oxo... Jag kan ju inte alltid vara glad och snäll. Nej nu måste jag nog gå och hämta brandsläckaren och slå den i någons ansikte jätte hårt och brutalt fyra gånger!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0