Somnade..!

Förlåt, förlåt, & förlåt men jag slockande vid sex tiden och vaknade nu och fick lov att springa till affären fort! Men antagligen behövde jag sova.. Har ju inte sovit så mycket på sistonde. Men iallfall så var vi iväg och han fyllde i sin tatuering, jag var faan mer nervös än han var! Iallafall när vi kommer in dit till tatueringsstudion så blir jag skit rädd, för det var skit mycket folk. Men iallafall så gick det skit bra och det blev skit snyggt! ;) Fast.. jag vet ju inte riktigt om jag kommer våga tatuera mej för han såg typ ut som att han skulle dö, fast å andra sidan så gjorde ju han sina stjärnor på sidan av magen och revbenen. Och det är typ värsta stället och framför allt på hans kropp som inte har en enda centimeter av fett! Men iallafall så kan jag inte bestämma mej om vad jag ska ha på mej på fotograferingen imorgon, någon som har något förslag?
vincents mage ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0