Sorry dålig uppdatering..!

Tjenis Penis!
Förlåt för min dåliga uppdatering, jag har ingen bra bortförklaring. Så jag säger helt enkelt att jag har haft en fet bloggtorka! Det blev hur som hellst ingen Peace & Love, eller jo jag var där en stund och träffade Jonas. Jag & Patrik fick komma in helt gratis på festivalen för att hans övervakare jobbade som Ordningsvakt. Men allafall så åkte jag hem till "Moster Ia" och var bara hemma och softade. Lördag blev de Majstångsresning i "Byn" hah! Vi åkte traktor & vagn och grejer. Det var as trevligt! Söndag blev det hos älsklings Lollo G som är ensam hemma. Så Hon, Jag, Klas & Mats lagade god mat och åt sen badade vi jacuzzi & bastade och drack lite vin och bara chillade med livet. Sen fick vi för oss att baka klockan ett på natten haha så det blev kladdkake muffins, MUMS! Sen igår (Måndag) fick vi gå upp halv nio för att städa, för det skulle komma folk och kolla på huset som är till salu så det var visning vid tio tiden. Så vi städade ihjäl oss och gjorde picknick och så åkte vi till stranden och la oss och sola! Senare så grillade vi och myste ute i solen med Mats & Klas! Sedan blev de lite fest här hos lollo (jaa jag har typ flyttat in här hahahah), det var trevligt det! Så idag har vi bara typ vart en sväng in till Leksand och åt pizza till frukost och köpte en FET godis påse och massa cola, det får man faktiskt göra när man är bakis haha! Sen resten av dagen har vi gjort absloute ingenting.. Bara myst och varit med varandra för Mats jobbar. Så vi har målat naglarna på varandra, haft ansiktsmask och snackat en massa skit! Bilder leverarde, ENJOY!



Häst & Vagn


Bystugan


Yes vi var välkomna, haha


Jacuzzi


Lollo i jacuzzi


Jag i jacuzzi.. HAHAA


Mats & Klas i bastun


Mats & Klas



Sexxyy Lollo när hon solar!


We like!


Japp och här i skogen åker man moppe.. ;)


Fin middag, haha


Mats och mitt vin glas


Jag på festen, upp och ner jag vet men tog ur mobilen och orkar inte fixa..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0