Sorry...

Dålig uppdatering, jag vet..  Men jag lovar att jag ska skärpa mej! Men jag har haft fullt upp typ hela dagen. Först så grillade vi och myste på gården, sen var vi barnvakt åt Lex en stund eller ja typ hela dagen.. ;) Sen så fixade jag mej så drog jag & Vincent till Theresia & Myste och bara softade på livet *så att säga* Sen var vi en sväng till donken och käkade. Så nu är vi tillslut hemma igen, och faan vad trött jag är! Så jag ska nog gå och mysa ner mej i sängen hade jag tänk och kolla på en film. Imorgon ska jag förresten med Vincent för att han ska fylla i sin tatuering vid fyra tiden, det sak bli super kul för att jag måste "rehabiliteras" lite innan jag ska göra min (Jag har önskat mej de i födelsedags present av mamma) Men isf om jag nu får det i födelsedags present så ska jag tatuera någonting för min pappa. Nej nu somnar jag snart på tangentbordet, God natt! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0