Svar på tal..

Sara om UPD8 4U !:
Hej! jätte snygga bilder!! Vad ska du förresten gå för linje på gymnasiet?

kolla in min blogg: http://bysweets.blogg.se/ <3

svar: Tjaa, tack så mycket! :) Jag ska gå på Östra gymnasie i Skogås, Linjen jag ska gå är Samhälle inriktning på juridik! Och sen när jag slutar gymnasiet så ska jag vidare utbilda mej på högskola till åklagare. Och nu undrar du säkert varför jag ska bli åklagare och inte advokat..? Jo för att det är så här att jag tänker inte på några villkor sitta och försvara någon snubbe som har misshandlat sin fru och våldtagit sitt barn! Då är jag hellre åklagare och hjälper den där kvinnan och barnet. Visst man tjärnar mer om man är advokat, men jag skulle inte kunna sova om nätterna. Så då är jag hellre åklagare och tjärnar lite mindre pengar, hjälper samhället och kan sova gott om nätterna!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mimmi, du passar perfekt som åklagare, kan bara tänka på när vi skulle argumentera för/emot abort med sigrid, kommer du ihåg? jäklar vad du gick på ;)

2010-07-30 @ 20:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0