Trött Mimmi...

God morgon alla söta! :)

Sovit gott? Det har inte jag... Jag har sovit fyra timmar, och det suger! Jag, Sophie, Vincent och Henke var vakna typ hela natten och kollade på massa filmer, spelade kort och bara snackade massa skit. Trevligt trevligt, men stackars Vincent han dygnade och skulle jobba 06:30 haha, Sophie fick iallafall sova lite mer än tre timmar innan hon skulle jobba ;) Imorgon ska jag förresten följa med Vincent när han ska fylla i sin tatuering, och ska även kolla på en åt mej själv eftersom jag fyller år snart. Åååh vad jag längtar till onsdag då jag ska på fotograferingen! Nej Nu ska jag äta lite frukost sen sova lite till.

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej Mimi! Måste bara säga att du har en skit bra blogg. Men jag har en fråga till dej för det är en grej som jag inte förstår... Vem är Vincent? Är det din nya kille??

2010-07-26 @ 12:43:12
URL: http://bysweets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0