Tidsfördriv..





Jag har insett att min senaste kyss... var förbjuden!
Jag lyssnar på... Hevyweight
Jag pratar... förjävla fort
Jag tycker om... din rumpa
Jag avskyr när folk... snackar skit
Mina närmaste vänner är... oslagbara!
Min första vän hette... mamma
Kärlek är... livets mening
När jag borstar tänderna... står jag på ett ben, haha
När jag lagar mat... blir det fett gott
Jag tänder på... infekterad svamp!
Det sexigaste yrket är... Bygg arbetare med bar överkropp
Det är charmigt när... Lex skrattar
Jag är rädd för... nålar & sprutor
Den värsta känslan är... ångest
Den bästa känslan är... lycka
Jag är bäst på... att vara en bitch!
Jag är sämst på... att ljuga
Om jag var ett djur skulle jag vara... katt - äta, sova, skita och bli slickad hela dagarna!
Om jag va en insekt skulle jag vara... fjärill (?)
Om jag vore ett redskap skulle jag vara... Rivjärn - vasst!
Jag kommer alltid att vara... prinsessa
Det finaste som finns är... min mamma
I sommar... är vårt motto K.U.S.H
Sist jag grät var... för att min mamma är så grymt bra!
Jag kan... om jag vill!
Jag kan inte... Göra en kullerbytta uppochned
När jag bakar så bakar jag... kladdkaka muffins
Min mobiltelefon är... sönder..
När jag vaknar på morgonen... är jag arg som f*n
Innan jag går och lägger mig... bloggar jag :)
Just nu tänker jag på att... jag borde sova!
Bebisar är... Läskiga
Idag har jag... festat
Ikväll ska jag... sova!
I morgon kommer jag... hitta på något riktigt skojj!
Jag vill verkligen... att Fanny ska svara på sms!





KÄRLEK:
Är du kär just nu? - nej, det kan jag inte påstå.

Har du någon kille just nu?- nej.

Har du dumpat någon?- Yes.

Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - opps i did it again!
Vem kramade du senast? - Lex.
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - Nej.

SKOLA:
Är du duktig i skolan? - ja, när jag har lust.
Har du bra betyg? - hyffsat!
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - om mvg räknas som bra, så ja.
Har du haft mobilen på lektionstid? - yes.
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - far too often!

FAMILJ:
Du bor tillsammans med dina föräldrar? - mamma.
Trivs hemma? - ibland, när jag har lust.
Har "rymt" hemifrån för att du inte orkat med familjen? - ja.
Har skrikit och slagit din mamma? - tyvärr, ja..
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? -  nej.
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - dagligen, haha!
Vem betyder mest för dej i din familj? - mamma, pappa, bror, mormor & moster

Kommer du älskar din familj oavsett vad som händer? - yes de kommer jag.

 


VÄNNER:
Du har vänner? - nej inga alls faktiskt...
Du brukar vara med? - din pojkvän.
Vem/vilka var du med sist? - Fanny, Sarah & Vincent.
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - ja.
Är det okej att ha kill-kompisar? - ohjaa, 90 % av mina kompisar är killar.
Har du pussat någon av dina kompisar? -  yes. 
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - f.d kompisar.
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - aah, men fick tillbaka min diamant F!



FJORTIS:

Du sminkar dej varje dag? - nää, två gånger i veckan-
Putar med läpparna på kort? - ibland 
Tar kort på dina bröst? - ja så att säga, jag kan ju inte skära bort dom..
Använder foundation på läpparna? - Nej.
Super dej packad varje helg? - Haha nej.
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - nej & ja, det beror på vem du frågar.
Ditt hår e knallblont? - nej.

ALKOHOL:

Har druckit alkohol? Yes.
När drack du alkohol senast? - idag.
Vem bjöd dej på alkohol? - Fanny.
Vad var det för sorts alkohol? - Vin.
Brukar du dricka alkohol? - ja, när jag har lust.
Har du druckit öl? - Ja haha.
Tycker du om öl? - kung!

KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell? - lite små kriminell är ju nice.
Vill du bli kriminell? -  för söt för att vara gangster!
Varför gör du sånt här? - för jag har tråkigt.
Vad är inte okej med att vara kriminell? - Det mesta.
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - om jag var tillräckligt packad!
Har du suttit i fängelset? - hah, obviously.
Vill du hamna i fängelset? - ja, de e min största dröm...

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - Nej, tvärt om.
När grät du senast? - för några dagar sen.
Du har gråtit över en kille? - allt för många gånger.
Vem bråkade du senast med? Brorsan.

ÖVRIGT

Motto? - jag är som jag är, när jag inte blev som jag skulle!
Film? - How high.
Lyssnade senast på? -
Infected mushroom, saaed.

 

 

 


 

 

 


Kommentarer
Postat av: elsa!

hej, snygg blogg!:)

är det okej om jag tar det där översta testet till min blogg?:)

2010-07-29 @ 10:27:54
URL: http://elsaarapp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0