5 saker ni inte vet om mig!


1. Jag har nästan inga tjej kompisar för jag tycker dom snackar för mycket skit  90 % av mina kompisar är killar.
2. Jag är ett Mvg barn, om jag vill & anstränger mig! fast oftast är jag alldeles för skoltrött för att orka anstränga mej!
3. Jag hatar att vara singel! För jag älskar gosa tills man somnar och när man vaknar har man en arm runt sig och en sött & ruffsig kille bredvid!
4. Jag somnar om någon pillar mej i håret eller kliar mej på ryggen.
5. Hemma kallar dom mej prinsessan, för jag ska alltid få det jag vill & jag har en prinsess krona innan för dörren som jag brukar sätta på mej när jag är på extra bitchigt humör!

Kommentarer
Postat av: Dennis den tyngaste :D

pff mvg hahaha xD

säklart kan jag gosa med dig till söms :)

de där me prinsess grejen låter lite halvfarligt :O

haha :) <3

2010-06-15 @ 00:41:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0