Bilder

Tjaa, nu tänkte jag lägga in liter bilder från balen, studenten, konserten i skolan & lite annat bara små skit. Så look and enjoy!


Bilder från Balen 20/6 -10
Så här såg min uppsättning ut på balen
Jag & Putte
Bella, Elin jag & Sophie
Matte, Simon, Jag, Viktor & Dennis
Jag..
Sara älskling



Bilder från Studenten 4/6 -10

Cornelia, Daniel & Caroline
Daniel & Jens
Jag & Henke   haha
Jag & Mamma
Jag & Mamma
Haha och lilla jag som drömmer ;)

Bilder från Love hurts 1-3/6 -10
Elin, Bella, Jag, Sara, Elin & Erika

Mina sexy ladies! Sophie, Sara & Elin

Elin, Jag, Sophie, Elin & Bella
Elin, sara & halva sophie


Kommentarer
Postat av: Emma (:

Du är så vacker mimmi! (:

Jag saknar dig så när du kommer hit nästa gång så får vi lov och ta en fika :D

2010-06-14 @ 22:59:16
URL: http://emmaahlbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0