DISCO BOWLAT!

Heeeysan!
Det blev ändrade planer, precis efter  vi hade ätit klart hör jag någon galning tuta utanför huset då står Klas, Jonas, Mats och Lollo G där. Så vi bestämde oss för att bowla, så vi till Rättvik och disco bowla! det var fett kul, förutom att jag typ kastade den jävla klotet i rännan haha! Vi körde i lag så det var Lollo & Jonas, Jag & Klas, Lollo G & Mats. Jonas gjorde strike på förrsta kastet, och det slutade med att han och lollo vann och jag & Klas kom tvåa och Mats & Lollo G kom sist HAHA FUCKERS! ;) Sen gled vi runt lite i leksand och träffade folk sen gick vi till Bosporen och Klas & Jonas tog en öl. Det var så jävla surt för han servitricen frågade om vi ville ha då sa jag nej fast vi behövde inte ens visa lägg hah, jag är så jävla blåst!! Nej nu ska vi kila hem till Sandra en stund och "Kolla på film" ;) *Bilder kommer senare eller imorgon*

Kyss & smek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0