Film time!

Jag har verkligen riktigt bloggtorka! Jag varken orkar eller hinner blogga just nu när jag är här. Men jag lovar att rycka upp mej när jag kommer hem igen! Igår hos Krille var det drag, Vi grillade & drack vin haha det va jätte mysigt! Och idag har vi bara solat & badat. Jag är röd som en kräfta på ryggen & jag invigde min snygga bikini idag, det var ju kul... Den hade ju sina för och nack delar HAH!  Idag ringde Elidutten så på söndag ska vi träffas i rättvik på standen och bara mysa & sola, det ska bli super mysigt! ååååhh imorgon är det midsommar, eller just ja de e ju idag de efetrsom klockan är över tolv! Jag är sååå super taggad, ni anar inte hur kul jag ska ha alltså! Fast skulle ju vilja att Tessi (Ibba) skulle vart här i år igen, shit förra året var gaalet! Nej nu är jag trött så nu ska Jag, Lollo & sandra kolla på film. *Bilder får ni när jag kommer hem!*

Sov sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0