Förlåt!

Förlåt alla underbara, för att jag inte har uppdaterat. Men jag har inte haft tid. Jag funderar på att ta en bloggpaus i några dagar tills jag kommer hem. Då får ni höra alla smaskigheter på en gång. För det är så tråkigt att inte uppdatera och göra er sura/ledsna! För jag har verkligen inte tid att för att sitta vid datan hela tiden. Jag har faktiskit annat att göra. Hur tycker ni en bloggpaus låter? Eller är det bättre att jag typ uppdaterar någon gång om dagen än ingenting alls? Kommentera nu så jag vet hur jag ska göra.

Nu till gårdagens dag som jag då glömade att blogga om haha ;)! Jag vaknade iallfall hos Jonas & sen fick jag skjuts hem, hemma fixade jag mej och lite så. Sen kom Lollos mamma och hämtade mej så åkte jag hem till henne, där jag tvär slockande i soffan haha! Sen väckte Lollo mej så drog vi ut och träffade alla folk. Så var vi typ ute hela dagen. Vid typ Halv tio kom Jonas och hämtade mej så åkte vi till honom och kollade på How high. Sen fick jag skjuts hem, och när jag kom hem hade mormor gjort jordgubbar till mej. Sen somnade jag typ på en gång efter ha ätit dom.

Idag har jag iallafall ara vaknat & käkat frukost. Så nu väntar jag på Mathilda (Min kusin) som kommer förbi och ska hälsa lite snabbt, det ska bli kul har nog inte träffat henne på 2 år eller ngt! Efter de ska jag nog ta en sväng förbi "moster ia". Sen blir det nog bara softa tills det är middag och sen efter det dra ut och träffa allihopa!

PUSS

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Om du tar en bloggpaus är du ingen riktig bloggare, du suger ju grymt mycket

2010-06-21 @ 17:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0