Frågestundens svar!

Hemlig Beundrare om Frågestund Sista chansen!:
Jag har 2 frågor.
Den ena lyder: Alla jag frågar påstår att du är Batman, Är de verkligen sant?
Den andra lyder: Har du sätt filmen om Kenta och Stoffe?Hät komm
Här kommer frågor & svar!

Fråga 1
Hemlig Beundrare:
Jag har 2 frågor.
Den ena lyder: Alla jag frågar påstår att du är Batman, Är de verkligen sant?
Den andra lyder: Har du sätt filmen om Kenta och Stoffe?
Svar: Hej hemlig beundrare! på tal om fråga ett så ja, jag säger inte det här för att skryta. men de e faktiskt jag som e batman... hahah
Fråga två, nej jag har inte sett dom men jag vill se dom! Men du menar "dom kallar oss mods" (den andra filmen vet jag inte vad den heter)



Fråga 2
Anonym:
Fest eller Myskväll?
Chips eller Popcorn?
Ken ring eller Petter?
Vitt eller svart?
Regn eller snö?
Blond eller brunett?
Svar: Fest eller mys kväll? - det beror på med vem men oftast fest!
Chips eller Popcorn? - Popcorn är det godaste som finns!
Ken ring eller Petter? - Petter, "så klart!" ;)
Vitt eller svart? - Vitt för att det är sommar!
Regn eller snö? -  regn för det är mysigt med knastrande mot fönstret & jag HATAR vintern!
Blond eller brunett? - på dej eller på mej? HAHA brunett så hett!




Fråga 3
Anonym:
vad tycker du om orminge?
Svar: Tycker om orminge fett mycket, det finns så jävla sköna folk där plus att det alltid är fest! Så orminge ni har ett en guld stjärna i kanten! ;)




Fråga 4:
Hanna:
Om du fick välja en kändis att ligga med vem skulle det vara ??
Svar: Jaadu jag vet inte, det finns riktigt många snygga kändisar! shit vilken svår fråga.. den som jag kom och tänka på nu måste vara Chad Michael Murray!




Fråga 5
Tyngaste:
Vad är en dröm kille för dig? :)
Svar: Oj den här var svår. alltså min dröm kille och en kille jag skulle kunna tänka mej att vara tillsammans med är två helt skilda saker. Men min dröm kille (då menar jag dröööööm kille) skulle vara Svensk, brun (typ utomlands brun), Bruna ögon, Brunt hår, Någon tatuering kanske för det är grymt sexigt, gärna lite muskler och magrutor är alltid sexigt, Att han är snygg det gör inget det är bara nice haha, Han måste vara snäll men inte för snäll för då kör jag över honom, en ros då & så skadar inte. Min dröm kille är alltså jävligt snygg & gaalet sexig ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0