God dag! haha

Förlåt att jag inte har uppdaterat så mycket men jag har gjort så mycket annat! Och igår kväll så orkade jag inte när jag kom hem. Nu har jag iallafall ätit frukost och fixat mej lite så snart ska jag förlja med min kära mormor och handla lite, sen ska jag nog till insjön och träffa lollo en stund. Och sen MÅSTE jag verkligen åka till leksand och träffa alla däär. Som tur var ringde klas och frågade om jag ville ha skjuts, de är bra att man har sina älsklingar här med haha! Och jag håller på att bli riktigt sjuk av allt jävla pollen här alltså. Jag har typ inte sovit någonting i natt för jag bara har sprungit upp och ner för att hämta papper, tror faan att jag inte har någon näsa kvar snart! plus att den e jätte röd och jag ser ut som typ rudolf med röda mulen HAHAHA Och mina ögon är typ lika svullna som två tomater. Och snart har jag inga lungor kvar för dom har jag inom kort hostat upp haha.. Nej nu ska jag inte hålla på att klaga, för någon bitter fitta ska jag inte vara haha! Nej nu har jag inget mer att skriva om haha BLOGGTORKA!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0