Goddagers!

Hel och ren är jag nu framme i Leksand! Förlåt hann inte blogga i morse, var as stressad.. Fick lov att springa till tvärbanan för att sen ta pendeln till T-centralen och hämta ut min biljett. Hann precis så jag han ta en cigg innan jag skulle hoppa på! när jag sitter på tåget hoppar det på en tjej som sätter sig mitt emot mej och vi börjar prata, hon var skit trevlig! Jag typ berättade hela min livhistoria för henne.. haha ;) Men det var gaalet trevligt och det är alltid kul med lite åk sällskap! Sen när jag kom fram kom Jonas och hämtade mej i sin snygga bil, sen köpte vi cigg till mormor och åkte hem dit och käkade. Sen tog jag & Lollo moppen hem till henne, så här sitter jag nu! Vad kvällens planer är vet jag inte än, något kul hoppas jag!


Bara för det ska ni få en gammal goding på mej & Lollo HAHAHAHAHA





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0