Hello! :)

Nu är vi hemma igen efter en sväng på "byn" haha! Förrst åkte vi och träffade Sandra, Benjamn och Simon och bara chilladee gaalet sen drog dom hem och käkade så då drog vi oxo hem. Sen efter det så gick vi till rätt pris (där alla insjölodisar hänger haha) och softade med livet så att säga, det var jag, Lollo, Sandra, Benjamin, Simon, Martin, Affe och ngn konstig unge som förföljde oss haha Sen träffade jag simon & youcef oxo, ytterst trevligt var det! Nu ska jag åka hem till min kära mormor och äta lite sen blir det lite partajj här i insjön. Så vet inte om jag hinner blogga så mycket mer idag, men lovar att vara bättre imorgon! & imorgon lägger jag upp alla bilder från hela dagen idag!
Puss & Pill


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0