Hemma igen

Heej hopp!
Nu är jag hemma igen efter en lång dag på stan med Felicia & William på stan! Eller ja inte stan då da haha utan vi var i Sundbyberg centrum och sen åkte vi till sollentuna sentrum. Sollentuna centrum var det jobbigaste jävla centrum jag har vart i, för det fanns små gångar gömda och man hittade ingenstans. Det tog oss en och en halv timme att hitta gina tricot & mc donalds... haha plus att det fanns typ tio utgångar så när vi skulle åka hem igen så tappade vi typ bort oss igen, men till slut hittade vi fram som tur var! Så från och med nu så blir det verkligen inge mer sollentuna för mej, jag håller mej åt min hoods *stan* haha! Men vad händer ikväll då? Jag har absloute ingenaning om vad jag ska göra, satt ju hemma igår hela dagen typ så tråkigt att göra det idag med.. nej jag får faan hitta på någonting för det här är *so not Mimmi style* HAHAHA! nej nu driver jag, eller vem vet kissie kanske är min största idol och jag kanske vill vara som henne.. skämt å siodo ;) men hör av er om det är ngn som vill hitta på något.
William!
Felicia & William!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem är William? :O

2010-06-15 @ 23:02:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0