Home, sweet home!

Jag är hemma nu, fy f*n vad skönt! Det har vart gaalet skönt att komma bort lite alltså. och det var verkligen vart gaalet oxo ;)  Och förlåt verkligen för att jag inte har uppdaterat på flera dagar! Men jag kände att dom sista dagarna ville jag lixom ta vara på och inte sitta framför datan som en jävla mupp haha. Men nu tar jag upp bloggningen seriöst igen, Och det bästa är att min nya design är typ klar!  I'm back on track, so to speak!

Jag är verkligen super nöjd med att jag åkte till Leksand. För det första kändes det viktigt att gå på Tobbes minnes konsert! Sen att träffa alla människor, det var så grymt kul! Och på midsommar träffade jag så grymt mycket folk som jag inte har träffat på hur länge som helst. Det var verkligen super kul! På tal om midsommar, det tar jag i nästa inlägg för då var det verkligen myyyyyycket som hände hahaha. Jag åker nog tillbaka om typ två och en halv vecka för jag kommer inte klara mej utan älsklings ***** ♥ ;)
Såå om jag ska beskriva det med ett ord så får det nog bli: GRYMT!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0