Hos mormor!

Hallojsan!
Sorry för den verkligen skit dåliga uppdateringen! Men jag har verkligen inte haft ngn tid för de. Idag så iallfall vaknade jag hos älsklings Lollo, sen åkte jag hem till mormor. Då åt jag frukost och softade lite, sen hoppade jag in i duschen. Och nu har jag precis fixat klart mej, eller ja jag har fixat håret men täntke inte ha på mej något smink. För det kommer ungefär sitta kvar i fem minuter... Sen har jag lockat mormors gråa hår hahahah, det blev ju snyggt ;) Så nu ska jag käka någonting sen blir vi hämtade kvart över fem och då får skjuts till kyrkan. Sen får vi se vad som händer ikväll, det beror på hur jag mår. Måste kila ska hjälpa mormor att välja kläder haha!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0