Man mår inte bra alla gånger..

..eller har jag fel?
Frågar någon mej hur jag mår svarar jag "Jo bara bra" och det är lixom en reflex. När man egentligen vill bara skrika "Jag mår så helvetes jävla dåligt, jag vill ha någon att prata med någon som förstår mej". Men självklart gör man inte det, för det känns så ouppfostrat. Fatta vad chockad någon skulle bli om man svarade "Jag mår skit dåligt, hur mår du?" För egentligen, det bästa man kan göra när man mår dåligt är att prata om de. Men nästan alla drar på sig en mask och låtsas som ingenting. Så från och med nu ska jag fan säga exakt som jag känner mej och verkligen svara att jag mår skit dåligt. Jag har chockat folk förut med mina kommentarer, så det skadar inte att göra det igen!
Hiss eller Diss?

Kommentarer
Postat av: MIKKIZ

din design var inte så ful ju haha:D

2010-06-14 @ 19:52:19
URL: http://miikaelakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0