Midsommar!

Ojojoj, Midsommar alltså det var gaalet! Vet inte om ni är redo än att veta vad som hände.. men okej bara för att jag är så snäll så ska jag berätta! ;)
Det började med att vi fixade oss och så, sen åkte vi till Leksand. Där dumpade jag Lollo och alla sen jag gick jag ner till kajen, där jag stod och väntade på Klas och alla som satt på flotten och krökade! När dom kom, gick det såå däär för mej att komma på eftersom jag envisas med att ha klack skor haha... (såå mimmi style) Men tillslut med lite hjälp kom jag då på. Så där satt vi en hel bunt med folk och drack och myste på flotten, eller mysa kan man vell inte kalla det.. mer skrika och leka galna haha! Sen parkerade vi så snyggt nästan på en husbåt, kan ju lova att det var fylle körning! Så gick vi upp till majstångsresningen, så fick jag se Klas & Jonas dansa små grodorna runt majstången och skrattade ihjäl mej! Sen träffade jag massa folk och det var grymt trevligt, och så gick vi tillbaka till flotten och åkte en sväng och blev fulla haha. Sen hade ngn tydligen ringt Klas och sagt att han skulle flytta sin bil och nyckeln satt i bildörren så att någon hade tagit den och det var as mycket knaas med det där så polis och grejer kom haha så det slutade med att Jonas fick åka med i Klas bil tillsammans med en Polis och lämna den hos honom. Sen skulle jag, Affe, Oskar, Adam och någon som jag inte vet namnet på gå och träffa Sebbe. Så vi kilar bort till bibloteket och träffar sebbe en stund. Jag & Oskar blir bitna i rumpan av myror det gjorde fett ont haha! På vägen där i från kommer en äcklig jävla brud som vi kan kalla "DET" (haha) Hon hälsar på Oskar och då råkade det bara slinka ur en grej ur min mun. Då springer hon fram och börjar putta på mej och skriker "vad sa du? vad kallade du mej?" då puttar jag självklart tillbaka. Hon hade en typ full vinflaska i handen som hon drämde till mej över läppen med då slog jag till henne för jag fick värsta flippen. Tydligen hade jag slagit henne med min väska oxo hahaha (det kommer jag inte ihåg) men iallafall så vi står där och slåss, samtidigt står det typ tio blattar och skriker "CAT FIGHT". Mitt i alltihopa kommer det en kille och särar på mej och "DET" så vi går åt olika håll. Sen går jag tillbaka till där alla andra människor var, typ Vid konsum parkeringen. Det första som händer när jag kommer dit är att två killar kommer fram och ba "Faan vilka sexiga läppar du har, hela du är sexig!" jag ba "Haha tack, men dom är inte så sexiga på riktigt blev nyss slagen med en vinflaska TYVÄRR" det var så grymt klockrent att precis efter kommer dom där alltså ;)! Men iallafall så gick jag och Lollo G till Mitti och jag fick en piggelin så att jag kunde kyla ner min verkligen jätte stor fläskläpp (kort kommer.. haha) För poliserna vägrade ge mej is! Sen var det inte så mycket mer med de, vi gick mest runt och träffade massa folk. Och det aööra roligaste var att när man sak beställa på sibylla måste man stå utanför, men jag fick komma in haha och där inne satt det sex stycken 40+ turkar som raggade upp mej och ville ha pussar av mej och dom ville ha med mej hem. Men så blev det ju inte, utan vi drog vidare och jag tappade tydligen mina armband haha Lollo hittade som utanför sibylla och hur dom hamnade där vet jag inte! Sen sprang vi runt och var bara allmänt fulla sen gick jag, Jonas & Klas hem och sov hos jonas! Skojja om att det första jag gjorde när jag kom hem var däcka! ;) Jaaa det där var min midsommar, kommer inte ihåg hela kvällen men det var säkert kul haha! hur var eran midsommar mina söta läsare? :)
  • Jag, Min fläskläpp, min piggelin & min Ronja!
    |
    |
    V
hahahahahhah

Kommentarer
Postat av: ord blir meningar

seexigt mimmi

2010-06-30 @ 13:31:09
URL: http://ordblirmeningar.blogg.se/
Postat av: E

HAHAHAHAHAH!!! humoor! de va nog rätt åt dig

2010-08-01 @ 22:55:56
Postat av: "Det"

Näääääjsss me flärre läppen

2010-08-05 @ 00:39:06
URL: http://null

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0