Världens Bästa Mormor! ♥

Nu är jag hemma igen, och är mycket gladare och mår bättre! Allt som behövdes var lite mamma, godis och att Elias ringde :) Såå nu är jag glad igen. Och mormor ringde precis och hon höll på att beställa biljett nu, Wiiie! Så jag åker 07:45 imorgon bitti, någon snälla prata med mej i telefon eller iallafall gå upp vid åtta tiden och smsa mej.. Den som gör det kommer få en jätte puss av mej haha. Och det bästa är att när jag kommer fram så kommer min ÄLSKLINGS JONAS och hämtar mej och skjutsar mej till mormor. Tur att man har någon som Jonas! ♥ Nu ska jag springa ner i tvättstugan och tvätta lite (hur man nu gör det.. haha) sen ska jag duscha och fixa mej sen Grilla och efter det träffa Felicia om jag hinner. Ska iallafall hinna träffa Elias en stund hade jag tänkt mej!


Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Hej! grym blogg <33



Vem är Elias? din kille? :)

2010-06-16 @ 22:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0