cha cha bloggen!

Om 17 timmar sitter jag på flygbussen på väg till skavsta!!!!! OMG vad jag är taggad, Tror att det här kommer bli helt awesome! :D Idag blir det stress. Jag ska tvätta som en galning, packa allting, köpa solglasögon & bikini, köpa hårfärg & färga håret, fika med min "storasyster", packa lite till, lägga in musik på mobilen så jag har något att göra på flygplanet och mysa med min underbara pojkvän! På tal om ingenting så ringde min telefon nyss och det var Melissa, tjejen jag ska åka till i Italien. Dom trodde jag skulle komma idag haha så dom stod och väntade på mig vid i Verona.. Jag hade sagt fel datum, hur dålig får man bli!? FAIL haha fan vad sjuk! Shit vad jag skäms nu.. haha jag suger!! :( aja, shit happends. Iallfall när jag har landat i Milano ska jag hitta till flygbussarna och åka in till själva "city". Jag kommer ju fan tappa bort mig... I Bergamo city ska jag ta ett tåg och hoppa av i Verona där Melissa & Torun kommer stå och vänta på mig med bil! För hoppningsvis ska vi bara hem till Melissa då, kommer säkert vara döds trött. Framåt kvällen ska vi säkert ut och festa :D mer update kommer om någon timme när jag förhoppningsvis har vart iväg och köpt allt och tvättat klart!  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0