Nu händer det grejer! Woop woop

Det var ett tag sen jag uppdaterade..? Och jag lovade en ny design men kontaken som jag hade försvann någonstan... Men har en ny kontak nu som förhoppningsvis fixa texterna större och ändra fägerna till innan onsdag, men de är bara preliminärt! För jag vill ju ha lite uppfräschning av boggen innan jag åker till Italien... Sa jag Italien? Jajemänsan!!! Såå på onsdag 07.20 går mitt flygplan från Skavsta airport och så vidare till Milano :D Jag är sååå grymt taggad! Fast inte så taggad på att vara på gullmarsplan 04.00 då min flygbuss går.. Men fuck it, jag kör bara! Jag blir borta i en veckan, under den tiden kommer ni som vill kunna följa min resa här på bloggen! Kommer mest blogga för att min älskade pojkvän♥, mormor och morsa ska kunna se what i'm up to.. ;) Kanske jag ska börja blogga redan idag och ända fram tills jag kommer hem från Italien..? kommentera och säg vad ni tycker :) Fast fan jag har en så sjukt ful design, i hate it... Nej nu ska jag gå in till grannen och rulla köttbullar haha, hare bra så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0