Hektisk dag!

Tjena igen! :) Hela dagen har vart upp och ner, ner och upp.. Jag har skrikit, gråtit, skrattat och vart heeeelt galen haha! När saker inte går riktigt som jag vill och hade tänkt mig, då blir det kaos ;) Men nu har iallfall allting löst sig, fan vad skönt! Jag har vart och växlat pengar på forex iallfall så de e klart! :) Sen har jag köpt en pistage grön bikini + trosor på Cubus och Rosa pilot glasögon på Glitter. Gillar den nya bikinin grymt mycket, när man är brun blir det så snygga kontraster! Skulle egentligen köpa en chockrosa men den fanns inte i min storlek.. :( Men jag är glad ändå! Sen har jag även köpt två baguetter som jag ska ha med mig som jag kan äta i väntan på planet och en dricka. Ska nog gå och köpa lite godis också hehe! Nej nu ska jag kila ner i tvättstugan och hänga lite tvätt och sen hoppas på att det blir torrt fort så jag kan packa det sista. Eller jag har typ allt kvar att packa, Way to go.. *suck* Mer upd8 sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0