Italy, oh sweet Italy!

Heeeeeej! :D
Jag ljög för er igár, vi skulle inte alls till Venedig idag utan vi ska dit jätte tidigt imorgon! Idag gick vi upp vid sju, duscha, käkade frukost och fixade oss. Sen kom Melissas coola pappa och hämtade oss sá ákte vi till en skola och hàmtade Melissas kompis Daniel. Sen ákte vi till Naturns där den här daniel skulle göra en tatuering. Vi var där i typ 3 timmar eller nágot och jag höll pá att somna hela tiden för jag sov ju nästan ingenting igár eller dagen innan…  Men det blev skit snyggt iallfall! :D När han var klar sá gick vi till en vanlig matäffär och köpte jordgubbar, bacardi och mackor. Det sjuka var att man bara gick in där sá gjorde dom en macka till en som pá ett café lixom. Och dom hade bara ost pá, inget smör eller nágot. Ganska konstigt.. ;) Iallfall sá gick vi till en park och satte oss där och át och drack i väntan pá táget, trevligt trevligt! Sen ákte vi hem tillbaka till Bolzano, här har vi bara gátt runt i massa affärer och dom har sáá´coola kläder och grejer! Jag köpte iallafall en kjol och ett nagellack, sá mycket mer blev det inte. Iallafall sá ska vi bara vara hemma ikväll och ta det lugnt eftersom jag har sovit sá lite. Kanske blir det en hugo pá stan haha :D Imorgon ska vi till Venedig och jag är sááá sjukt taggad, tror det kommer bli jätte kul!! Och förresten sá har jag börjat tänka pá engelska, sá det här blogg inlägget har tagit mig cirka en halv timme kansker mer att skriva haha! Nej nu ska jag äta nágot jätte konstigt med zucchini, hoppas jag inte svälter ihjäl för jag inte tycker om maten haha...

CIAO :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0