Nu drar jag!

God morgon, eller kanske man ska säga god natt? Nu har jag duschat, fixat mig, brett mina goooda baguetter, packat ner det allra sista såå snart bär det av... Jag har en så grym pojkvän så han följer med mig till gullmars och säger hej då fast han ska till skolan imorgon! :D Ville bara säga att jag kommer sakna mina bästa, ni vet vilka ni är. Nej nu måste jag gå och väcka min underbara mamma och säga hejdå, hoppa lite på brorsan och retas för att jag får åka till Italien & inte han hehe och mysa med Snigel. Ha det bra här i sverige, medans jag är i Italien och schteeeker & festar gaalet! :D Mer uppdatering när jag har kommit fram och hittat en dator eller kanske till och med funkar att mobil blogga vem vet... och förresten, var vänliga och ej skicka sms till mej med tanke på att jag får betala för det! ;)
ADIOS AMIGOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0