Tidsfördriv :)

KÄRLEK:
Är du kär just nu? - Ohyes! *Ler*

Har du någon kille just nu?- Ja, världens bästa.

Har du dumpat någon?- Japp.

Har du sagt att du gillat någon för skojs skull? - hehe, john tucker must die..
Vem kramade du senast? - Mamma
Är det okej att din kille hånglar med en annan tjej? - Om jag får vara med haha!

SKOLA:
Är du duktig i skolan? - ja, när jag har lust.
Har du bra betyg? - inte just nu, men i vanliga fall..
Har du fått ett bra resultat på ett prov? - om mvg räknas som bra, så ja.
Har du haft mobilen på lektionstid? - far to often!
Fått skäll av en lärare för att ha snackat i telefon? - ja det kan man vell säga.

FAMILJ:
Du bor tillsammans med dina föräldrar? - bara mamma, pappa är är i himlen.
Trivs hemma? - ja, de e chillmode!
Har "rymt" hemifrån för att du inte orkat med familjen? - kind of..
Har skrikit och slagit din mamma? - Ja, men jag skyller på ADHD!
Har fått en rejäl utskällning på sistonde? -  Nej faktiskt inte.
Har kallat någon i din familj för diva, idiot, cp, osv.? - brorsan haha
Vem betyder mest för dej i din familj? - mamma, pappa, bror, mormor♥ & moster.

Kommer du älskar din familj oavsett vad som händer? - always and ever!

 


VÄNNER:
Du har vänner? - nej, i'm ms lonley!
Du brukar vara med? - min pojkvän, Fanny älskling eller kanske Nelly
Vem/vilka var du med sist? - Snigel ♥
Älskar du dina vänner hur dom än ser ut? - jaa haha
Är det okej att ha kill-kompisar? - ohjaa, 95 % av mina kompisar är killar.
Har du pussat någon av dina kompisar? -  ohyes!
Skulle du kunna döda någon av dina kompisar? - f.d kompisar...
Har du blivit av med någon vän på sista tiden? - på sätt och vis, vi umgås inte längre på samma sätt & för mig är det att ha förlorat dig T.


FJORTIS:

Du sminkar dej varje dag? - nää, bara när jag ska gör något speciellt.
Putar med läpparna på kort? - ibland.
Tar kort på dina bröst? - nej inte bara på dem, men dom finns ju där när man tar ett kort på hela mig.
Använder foundation på läpparna? - That's soo 2007..
Super dej packad varje helg? - hela dan varje dag!
Du plattar håret och har en typ av fjortisfrisyr? - nej & ja, det beror på vem du frågar haha
Ditt hår e knallblont? - Brunett så hett och av hårspray blir det rätt!

ALKOHOL:

Har druckit alkohol? Japp!
När drack du alkohol senast? - i lördags
Vem bjöd dej på alkohol? - Linus.
Vad var det för sorts alkohol? - Öl
Brukar du dricka alkohol? - jaa.
Har du druckit öl? - ohyes
Tycker du om öl? - kung!

KRIMINELLT:
Är det okej att vara kriminell? - lite små kriminell är ju helt okej :)
Vill du bli kriminell? -  för söt för att vara gangster!
Varför gör du sånt här? - för jag har såå sjukt tråkigt och är kriminell..
Vad är inte okej med att vara kriminell? - Upp till var och en.
Skulle du sno en bil om du inte orkade gå hem? - Säkert
Har du suttit i fängelset? - hah, obviously...
Vill du hamna i fängelset? - Nja, men skulle vara coolt att sitta i en vecka och se hur det är.

DÅLIGA TIDER:
Vart på dåligt humör den senaste tiden? - Nej på toppen humör! :)
När grät du senast? - oj vet inte alltså..
Du har gråtit över en kille? - allt för många gånger..
Vem bråkade du senast med? Mamma.

ÖVRIGT
Motto? - jag är som jag är, när jag inte blev som jag skulle!
Film? - How high.
Lyssnade senast på? - Mr saxobeat - Alexandra stan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0