Venedih igár! :D

Tjenare!
Sorry dudes att jag inte uppdaterade igár, men jag hann inte riktigt. Här kommer en liten resume av dagen i Venedig :) Vi gick upp klockan sex och duschade och fixade oss, sen gick vi till táget. Vi satt pá ett tág i cirka 2 timmar först, sen bytte vi till ett annat som vi satt pá 2,5 timmar det var skit trákigt... haha! Pá sista táget kom det 30 stycken lärare frán Norge som var skit coola! :D Iallfall sá när vi kom fram till Venedig trodde jag att jag skulle svimma, det var sáááá sjukt vacker och gaalet coolt. Sen gick vi runt i venedig i typ hundra ár och bara glodde pá staden och tog tuuuusen kort och köpte massa grejer, det var as chill! Sen skulle vi hitta till en resturang och frágade en butiks ägare om vägen. Dá försökte han prata med mej men dá förklarade Melissa att jag inte var här i frán utan frán Sverige, Sá ställde han sig och tog tag i min hand och pussade pá den och sa "i love swedish girls". Killarna här är sá jävla skumma! Lika sá gár dom förbi och skriker "Ciao bella"´, en annan bara blinkar med ena ögat och den tredje släger sig pá en... Anyway sá var Venedig sá sjukt coolt, i just love it! Alla bilder hittar ni pá min facebook. Sen när vi ákte hem sá tog det cirka 5 timmar eller ngt... :P Väl hemma ville Melissa sova men jag och Torun ville göra ngt, sá det slutade med nágra drinkar/öl pá Moskito! Skit trevligt var det :D Sen gick vi hem ocih la oss! Nu har vi iallfall vaknat och käkat frukost och melissa kom precis hem frán sin dansträning, sá nu ska vi fix oss sen blir det shopppppiiiiinnng & Hugo!

Ciao Bella ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0