Vilken gaalen dag!

Hej alla söta!
Dagen har vart heeelt sjuuukt láng men gaaalet awesome.. Det började med att jag tog flygbussen kloan fyra frán Gullmarsplan, halv sov till halv sex dá jag var framme vid skavsta. Väl där checkade jag in mitt bagage, växlade mer pengar och gick genom säkerhetskontrollen. Där fár jag veta att flygplanet är försenat i 6 timmar... Sá jag skulle alltsá áka 07.20 men fick vänta till 13.20! Sá jag sov, át lite, lyssna p á musik & läste tidningar och pratade i telefon. Trodde nästan att jag skulle dö men jag överlevde. Flyga är det roligaste som finna att göra fan, i love it! :D Väl framme i Italien stod Torun & Melissa och väntade pá mig, Melissas pappa var ocksá med. Fan vilken cool farsa! När vi hade ákt bil i en och en halv timme hamnade vi i Lazise där vi satt vid en kaj där det var skit fin utsikt och át den godaste glass jag har ätit i hela mitt liv!!! you should try it ;) Sen ákte vi till Melissas hemstad som heter Bolzano, dör vi lämnade min packning och bytte om. Sen gick vi ner pá "stan" och jag drack min första lagliga drink, den hette hugo haha :D Sen gick vi och át Italiensk pizza och jag kan lova att jag aldrig mer kommer äta svensk pizza... Sá nu är vi hemma och ska snart sova, är sá sjukt trött! Men det har vart en helt galet bra dag och Italien är sáááá sjukt vackert, allting är sááá fint! Imorgon har vi en jävla massa planer pá vad vi ska göra, bland annat áka till Venedig! Det kommer bli awesome. Nej nu ska jag ut och röka min rosa ciggarett sen borsta tänderna och sova!
Fint tack hej. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0