UPD8 4U

Hallojjjjj!
Sorry att jag inte har uppdaterat men har verkligen haft fullt upp. Iallfall sá hade jag sáá sjukt kul i lördags, det var gaaaaaalet! Sjukaste var en snubbe som fick en puss pá kinden av mig efter det hoppade han upp & ner, sprang runt i ringar i typ 5 minuter och skrek "ten points!!!!!!! i got a kiss from a swedish girl!!!!!" hahahahah ;) Iallafall sá runt fyra tiden sá gick vi hem till richard och chillade pá livet.. Dagen efter sá ákte vi hem, gick ut och käkade, satt i Talfa och drack lite, käkade lite glass och bara chilla.

I Igár sá var jag med Melissa och Torun till skolan, det var sááá konstigt. Dom gár i en sán där Waldorf skola, sá pá morgonen när vi kom sá skulle alla stá i en ring och säga massa skumma saker... jag höll pá att skratta ihjäl mig!!!! Sen sov jag och Torun i biloteket i 2 timmar, sen var det typ rast. Dá fick man gá upp till en "terass" Där dom hade en skit stooor studsmatta som folket hoppade pá. :P Sen började näst lektion och där skulle vi ligga pá ngn jävla matta och andas hahahah det var wierd.. Sen var det dax för lunch, ganska skum mat men men. Iallfall sá efter maten sá fick man popcorn eller en slags äppelpaj som ság ut som en liten munk hahah. Sen hade dom nágon repetition för dom skulle göra nágon musikal och det var ocksá bara jätte jätte konstigt sá vi satt och spelade harpan. Jag har aldrig i hela mitt liv vart i en konstigare skola!! Efter skolan pá mándagar sá gár alltid alla ut och dricker en hugo. (För er som inte fattar vad en hugo är sá är det en drink med vitt vin, flädersaft, mynta och citron) Sen gick vi hem och chillade, át och kollade pá skinns. Melissa var och jobbade sá jag & Torun fick för oss att vi skulle bli fulla. Sá vi gick ut och fulla blev vi! Bartendern bjöd oss pá massa shotar och grejern haha han var skit cool! Typ 50 bast och sjöng infinity.. ;) Sen gick vi vell hem och hade skrattattack framför datan, käkade Nutella mackor och kollade pá skinns. Sen tvär sov vi haha!

Sá idag har vi bara vaknat, duschat käkat, vart en sväng pá stan. Sá nu ska vi ut igen och köpa de sista sakerna som vi ska ha med hem för idag är det sista dagen här.. :( Sen ska vi möta lite folk och dricka hugo och säga hej dá och kanske ta en sväng förbi talfa! Sá nu máste jag kila iväg, mer uppdatering ikväll eller imorgon innan vi áker hem!

CIAO ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0