Är det över nu?

Det känns som att allt är över nu, är det de? Det känns fel. Bara jätte fel. Du är någon annan. Inte samma. Annorlunda. Det känns inte lika. Inte för dig iallafall. Du förstår inte min sida av det hela. Upplever att du gör exakt samma sak. Blind man. Så vad vill du att jag ska göra nu? Jag har frågat tusen gånger. Du svarar inte. Du ältar. Ältar. Ältar. Och ältar ännu mer. Som två personer. Den som jag känner, helt underbara människan. Med så sjukt många bra egenskaper. Typ bäst i världen. Nej helt klart bäst i världen. Jag är prinsessan som du gör allt för. Som du älskar. Den andra som jag inte känner. Arg. Labil. Ser mig som smuts. Helt off. såå vad gör man? Vart vänder man sig? Vart jag mig i världen vänder står jag här med tomma händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0